Vodiš posao? Klikni na ovo, zanimat će te, radi se o marketingu…

UKRATKO:
 
·        Fokus na prodajnim kampanjama
·        Ne bacajte novac na pasivan marketing
·        Ulažite u aktivnosti koje doprinose poslovanju
·        Uz alate i angažman je presudan
·        Krenimo u akciju, zajedno možemo više!
 
ZA ONE KOJE ZANIMA VIŠE:
 
Kako smo u Neotelu dosta orijentirani na proaktivnu prodaju, tako su nam i marketinške aktivnosti usmjerene k tome.
Cilj naših aktivnosti većinom je približiti proizvod ili uslugu potencijalnom kupcu i potaknuti ga na akciju. Prema našim analizama, kategorizirali smo marketinške aktivnosti na tržištu prema vlastitom shvaćanju na sljedeći način:
 
·        „Kampanja dostupnosti“ (pasivno ) – kampanje vidljivosti, prepoznatljivosti brenda,…
·        „Kampanja prodaje“ (aktivno)
 
Obje vrsta kampanja imaju smisla i svoju namjenu ovisno o tome što su očekivani rezultati i ciljevi. Problem nastaje u trenutku kada se odlučimo na krivi pristup i očekujemo rezultate. Zato je iznimno bitno s aktivnostima krenuti planski i s jasnim očekivanjima kako ne bismo bacali novac na lutanje informacije prema potencijalnom kupcu. Uložiti novac u marketing ili web samo da ih imamo jer svi imaju, nije rješenje. Ulažite u aktivnosti koje aktivno doprinose Vašem poslovanju!
Praćenje kampanja i stope konverzije mjerljivi su podaci te nas mogu usmjeriti prema profitu.
Kao što smo rekli, zagovaramo proaktivan pristup te pristupamo s pogledom kroz prodajnu prizmu:
 
·        CILJ – PRODAJA!
 
Alate koje koristimo i način izvođenja aktivnosti prilagođavamo očekivanim rezultatima individualno. Kroz aktivnu dugoročnu suradnju možemo doći do točnih podataka marketinkških konverzija te svaka daljnja aktivnost ima egzaktan očekivani povrat investicije (ROI). Možemo predvidjeti uloženo-dobiveno omjer. U cilju nam je stabilnost naših partnera jer zajedno stvaramo veću sliku. Pridruži se timu, zajedno možemo više…
 
Vaš Neotel tim