UKRATKO:
· Prodaja stvara poslovne prilike
· Prestanak aktivne prodaje – propast
· Prodaja je planski proces, ne stihijski
· Planom i edukacijom znatno povećavamo šanse za uspjeh
· Rast naših partnera je naš rast
· Krenimo u akciju, zajedno možemo više!
ZA ONE KOJE ZANIMA VIŠE:
U svakom poslovanju prodaja je segment poslovanja koji stvara i realizira poslovne prilike. Ukoliko prodaja ne radi svoj dio posla, cijeli kolektiv trpi. Kad ne prodajemo, stojimo na mjestu. Bez prodajnog stvaranja, stvaraju su rashodi i dugovi. Ako prestanemo ulagati u prodaju, partneri i klijenti će prestati ulagati u Vas. Usporavanje ili prestanak aktivne prodaje, u skladu sa svime napisanim – vodi u propast. Shvaćate važnost prodaje?
Ovim dijelom teksta ne želimo nikoga uplašiti već ukazati na iznimnu važnost aktivne prodaje u poslovanju. Kvalitetna prodaja ne radi se stihijski već planski i u fazama. Iznimno je bitno kvalitetno realizirati svaku fazu kako bi prodajni rezultati bili zadovoljavajući i kako bi poslovanje moglo nesmetano fukncionirati. Vlastitu prodaju i prodaju naših partnera vršimo u sljedećim fazama:
· Analiza dosadašnjeg djelovanja
· Tržišno „smještanje“ proizvoda i usluge
· Preciziranje ciljane skupine
· Odabir alata i kanala prodaje
· Prodajna edukacija i stvaranje argumentacije
· Prodajne aktivnosti na tržištu
· Analiza uspješnosti
· Prilagodbe i poboljšanja
Ovakvim pristupom provjereno povećavamo šanse za uspješnu prodaju i stvaranje novog tržišta. Nije bitno radi li se o novitetu na tržištu ili dobro znanom proizvodu, razlike u izvedbi postoje. U cilju nam je svojim partnerima omogućiti što jače prodajne alate, jer njihov uspjeh je i naš uspjeh. Zajedno možemo više…
Vaš Neotel tim