Vodiš biznis? Pogledaj ovo! Radi se o prodaji, zanimljivo je…

UKRATKO:
 
·        Prodaja stvara poslovne prilike
·        Prestanak aktivne prodaje – propast
·        Prodaja je planski proces, ne stihijski
·        Planom i edukacijom znatno povećavamo šanse za uspjeh
·        Rast naših partnera je naš rast
·        Krenimo u akciju, zajedno možemo više!
 
ZA ONE KOJE ZANIMA VIŠE:
 
U svakom poslovanju prodaja je segment poslovanja koji stvara i realizira poslovne prilike. Ukoliko prodaja ne radi svoj dio posla, cijeli kolektiv trpi. Kad ne prodajemo, stojimo na mjestu. Bez prodajnog stvaranja, stvaraju su rashodi i dugovi. Ako prestanemo ulagati u prodaju, partneri i klijenti će prestati ulagati u Vas. Usporavanje ili prestanak aktivne prodaje, u skladu sa svime napisanim – vodi u propast. Shvaćate važnost prodaje?
Ovim dijelom teksta ne želimo nikoga uplašiti već ukazati na iznimnu važnost aktivne prodaje u poslovanju. Kvalitetna prodaja ne radi se stihijski već planski i u fazama. Iznimno je bitno  kvalitetno realizirati svaku fazu kako bi prodajni rezultati bili zadovoljavajući i kako bi poslovanje moglo nesmetano fukncionirati. Vlastitu prodaju i prodaju naših partnera vršimo u sljedećim fazama:
 
·        Analiza dosadašnjeg djelovanja
·        Tržišno „smještanje“ proizvoda i usluge
·        Preciziranje ciljane skupine
·        Odabir alata i kanala prodaje
·        Prodajna edukacija i stvaranje argumentacije
·        Prodajne aktivnosti na tržištu
·        Analiza uspješnosti
·        Prilagodbe i poboljšanja
 
Ovakvim pristupom provjereno povećavamo šanse za uspješnu prodaju i stvaranje novog tržišta. Nije bitno radi li se o novitetu na tržištu ili dobro znanom proizvodu, razlike u izvedbi postoje. U cilju nam je svojim partnerima omogućiti što jače prodajne alate, jer njihov uspjeh je i naš uspjeh. Zajedno možemo više…
 
Vaš Neotel tim